miercuri, 7 decembrie 2011

Alte povesti din timpul celor 9 luni

Chiar inainte de a ramane insarcinata, acesta sarcina fiind una programata,mi-am facut niste analize ca sa fiu sigura ca totul este in regula. Si totul era in regula, mai putin lipsa mea de fier cu care ma lupt din copilarie. Printre altele,am facut si testul pentru toxoplasma,unde ,surpriza,rezultatul era negativ.Spun surpriza pentru ca toata viata am fost in preajma pisicilor,in ultimii 10 ani avandu-le si in apartament si dormind chiar "botic in botic" cu ele :).
Cred ca la nici doua saptamani dupa ce am primit rezultatele, am aflat ,dupa cum am mai spus,datorita testelor de sarcina, ca sunt fericita posesoare a unui embrion. Am inceput sa iau fier,ca sa mai combat lipsa de care sufeream si pentru ca micutului din burtica sa nu-i lipseasca,acid folic si undeva din a doua luna, Magne-B6,ulterior renuntand la acestea pentru Elevit,cu care am mers pana la sfarsitul sarcinii.
Dat fiind ca testul de toxoplasma a iesit negativ,am hotarat sa am mare grija la lucrurile ce m-ar putea contamina,ajungand sa spal inclusiv coaja citricelor pe care le consumam cu placere........acest lucru m-a transformat in ochii unora, gen sefa mea, intr-o stresata. Nu am inteles de ce,cand eu le explicam foarte clar ca acele fructe au fost depozitate te miri pe unde si ca este normal sa le spalam.
Nu pot spune ca am urmat o dieta in timpul sarcinii,am mancat chiar orice,mai putin alimente putin pregatite termic. Nici pofte pentru ceva anume nu am avut,chit ca ma asteptam,la cat sunt eu de pofticioasa in general,dar am pus pe mine 23 kg.........pot spune ca am fost destul de mancacioasa :)))
Aceste noua luni au fost frumoase,per ansamblu,cu toate problemele de la inceput, cu picioarele umflate din al trei-lea trimestru cand ajunsesem sa ma simt si sa ma misc ca un mic elafantel. Toate neplacerile dispareau cand simteam puiutul meu drag miscand si invartindu-se,mai mai sa iasa afara..........era o adevarata morisca :))). Ii placea plimbata,abia daca o simteai,dar in momentul in care ma opream incepea "atacul" :))). O sa-mi amintesc intotdeauna cu placere de acele momente. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...